czwartek, 11 marca 2010

You shook me all night long.

Już dawno chciałam dodać coś nowego, ale tak wyszło, że wypadło mi to z głowy, bądź zdarzyło się cokolwiek, co sprawiło, że odeszłam od komputera bez żadnego wpisu tutaj. Ale jestem teraz i wierzę, że tym razem jakaś systematyczność pojawi się w moich nowościach. Byle do przodu, prawda ? ;)

Ostatnio w mojej szafie czerń gości i ogólnie ciemne kolory, ale to tylko z tego powodu, że zima jeszcze mnie tu sobą męczy. Gdy tylko zniknie wracam w kolory i kwiaty. Na dodatek leci do mnie dostawa wspaniałych ciuszków z Primarku na wiosnę, bo kolekcja jest naprawdę urocza. Kupowanie na allegro ciuchów z tego sklepu jest dla mnie nieopłacalne, gdy to wszystko tam jest kilka razy tańsze. Jakość jest jaka jest, ale ubrania mają urok, a to też ważne. Za tę cenę (kilka funtów) wato czasem wrzucić coś z tej firmy do szafy. Jak dobrze jest mieć kogoś znajomego w UK, kto wie co lubię nosić, a za razem zna mój rozmiar i co jakiś czas coś podrzuca. ;) Teraz jedynie czekam na paczkę i czuję, że żadnych ciuszków nie sprzedam, jak to miałam zrobić według poleceń znajomej, a zatrzymam większość dla siebie. Czyż nie są piękne i w sam raz na wiosnę ? Błękitną spódniczkę, szpilki w panterkę zatrzymuję dla siebie z pewnością. Zastanowić muszę się jedynie nad tuniczkami, spódnicą i balerinami fioletowymi. A przed Wielkanocą będzie jeszcze większa dostawa... ;>


Poza tym biegam sobie jakoś tak w elegantszej odsłonie, bo przykrywam co nie co swoim ubiorem. Tu ukryję tamto, następnym razem znów to. Tak jest czasem dobrze. Czuję się tak wyśmienicie, pewniej, bo... a z resztą. Dobrze mi ostatnio w moich ciuchach, a to połowa sukcesu. Jutro będzie bardziej kolorowo - zielona spódnica, którą kocham. Jeżeli mi się uda (będę w stanie) zrobię jakieś zdjęcie i pokażę. ;)


Bluzka : SH
Spódnica : SH +DIY
Marynarka : Orsay + DIY
Rajstopy : Allegro
Torebka : Primark

Włosy do tego zestawu muszą być wielkie, nastroszone, kręcone, falowane i nieokiełznane ! Takie też były, zanim poszłam spać po imprezie, a zdjęcia Martynka strzeliła drugiego dnia. Z falami czuję się lepiej, bo nie czuję się jak cieć !

Pozdrawiam iii... do usłyszenia niebawem ! ;)

36 komentarzy:

  1. wreszcie nowa notka, już nie mogłam się doczekac ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj ;) masz świetny gust, cudownie dobierasz kreacje, jesteś zjawiskową kobietką. Ubrania, które w tej notce pokazałaś zaczarowały mnie totalnie i od razu zapragnęłam mieć to wszystko ! :) ale niestety nie mogę sobie na to pozwolić.. Nie znamy się, może jedynie trochę z fotobloga, którego kiedyś prowadziłam, ale pomyślałam, że nie zaszkodzi zapytać i chciałam Ciebie o coś poprosić ;) Napisałaś w notce, że masz kogoś w UK, kto przysyła Ci ubrania po okazyjnych cenach, bo wiadomo, w Polsce, a nawet na allegro ubrania z Primarku nie są najtańsze. I wyczytałam też, że przed świętami otrzymasz kolejną dostawę ciuszków. Pomyslałam: jest okazja! Szaleję za torebeczką pikowaną w różyczki na łańcuszku, którą, o ile się nie mylę, Ty również posiadasz. Chciałam zapytać, czy byłaby możliwość, żebym mogła sobie taką torebeczkę u Ciebie zamówić, by ten KTOŚ z UK wysłał Ci ją razem z resztą Twoich rzeczy? Oczywiście dołożyłabym się do kosztów wysyłki z Anglii, za wszystko bym zapłaciła ;) Byle ją mieć ;) proszę odpowiedz mi, będę tutaj zaglądać, by sprawdzić, czy odpowiedziałaś mi na ten komentarz. Ale jeśli byś mogła, to napisz na moje gg: 7027292. Będę naprawdę bardzo wdzięczna za odpowiedź, jaka by nie była. Jeśli uważasz, że jestem kretynką i zbyt bardzo się spoufaliłam z nieznajoma osobą, to wybacz ;) Pozdrawiam serdecznie, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna na bluzka w paski z różami i przeźroczystą wstawką :)
    Fajnie mieć kogoś w UK, niestety mi się nie poszczęściło :)

    No i te loczki :) Pasują ci !
    !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym zatrzymała zdecydowanie tę drugą spódnicę;), w sumie mam bardzo podobną, szkoda, że o 3 rozmiary za dużą, ale, czego się nie robi dla miłego ciuszka:D i kwiaty, kolory, taaak, to jest to, czego człowiekowi trzeba do szczęścia, dlatego niesamowicie mi się Twój styl podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj te fioletowe balerinki i tą tuniczkę z koronką czarną to ja bym chętnie przyswoiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. co ty robisz że masz takie cudowne włosy?..
    jakiego szamponu używasz, jeśli można wiedzieć?.

    rzeczy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od pewnego czasu obserwuję Twoje modowego bloga ii... jestem w szoku! Nie wiedziałam, że tyle fajnych ciuchów można kupić w sh i przerobić ;)
    A co do ciuszków z Primarku, to od razu zakochałam się w spódniczce obok tej błękitnej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli będziesz chciała coś sprzedać to poinformujesz mnie? Chętnie bym nabyła kilka rzeczy ;)
    wantonnes@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że w końcu coś nowego:) Lubię tu zaglądać i szczerze mówiąc zaczęłam się niecierpliwić. Urocze ubranka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba pierwsza tunika :) A zestaw świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. Nono, ta niebieska spódniczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na bank większość tych ubrań sprzedam, bo po to głównie znajoma mi je wysyła, abym sobie zabrała co mi się podoba, a resztę wystawiła na allegro. Także, gdy je dostanę i będę sprzedawać wrzucę tu link. ;)

    Kasiu, co do różowej torebki w kwiatki... chyba już jej nie będzie, ponieważ ja ją kupiłam już kilka miesięcy temu, a w Primarku nowa kolekcja jest, więc może być ciężko. Zapytam jednak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się że już do nas wróciłaś :) oczywiście w wielkim stylu! piękne spódniczki i set :)) kocham takie desenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku tą torebke w kwiatki też bym chciała, boska jest ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. jak Ty znajdujesz tyle rzeczy w sh ? ;)
    ja chodzę po lumpkach i nie mogę nic znaleźć.. ;p
    pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, zapytaj, byłabym wdzięczna :)) pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  17. ta spódniczka w kwiatki, obok tej niebieskiej jest wprost boska ! jak bedziesz ja wystawiac na allegro, to wstaw linka ! bo po prostu mrr !

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna ta spódniczka granatowo-różowa ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. przeprzeprze spódniczki ! cudowne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. kwiatki kwiatki kwiatki

    wszystko fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. taka osłona mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. te włosy mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  23. super spódniczki i bluzeczki ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow to widzę rozmaitości u Ciebie w tej szafie piszczą. Dobrze, że założyłaś blogspota, bo na fotoblogu jakiś straszny cyrk był...

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej, balerniki w panterke i ta tunike po prawej chetnie bym kupila :D Wiec czekam na linki !!
    I super, ze wrocilas:D

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie śliczne spódniczki !

    OdpowiedzUsuń
  27. ej miałaś pisać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedy nowy post? :(
    był jakiś ze sprzedażą fajnych ciuszków, ale usunęłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  29. witaj:) oczywiście podoba mi się Twój styl ja sama też gustuję w ciuchach vintage i ubóstwiam second handy bo są kopalnią jesli szukasz czegos orginalnego...mam do Ciebie prośbę żebyś zamieściła link do jakiejś stony z katalogiem ciuchów Primark bo ja nie mogę znaleźć a osobę w UK już mam;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. ile dałaś za tą marynarkę ? wiem że dawno ją kupiłaś ale chce się zorientować, bo też planuje sobie taką kupić ; )
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  31. Za marynareczkę dałam wtedy chyba coś w okolicach 80-90 złotych. Wiem, że nie przekroczyła sumy 100 złotych i było to pod koniec roku szkolnego, kiedy każdy sklep ma kolekcję specjalnie na tę okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. aha, dzięki za odpowiedź ; )
    pozdrawiam, Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  33. a tym ostatnim zdjęciu wyglądasz jak Florence Welch :D

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę przyznać, że umiesz się ubrać:)) Bardzo fajnie wyglądasz:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialny zestaw! Zakochałam się w nim! Masz nieziemski gust i świetne ciuchy! Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń