sobota, 24 lipca 2010

Fashion Day w Wadowicach !

Myślę, że pora coś skrobnąć o małym swapie, który organizuje Czaja - www i Kasia - www. Wszystko dziać się będzie 3-go września od godziny 15 w Domu Kultury w Wadowicach (WCK). Z racji, że kiedyś współpracowałam już z Czają zostałam poproszona o mały wkład w to wszystko. Oprócz wymiany ubrań, miłych pogawędek będzie także możliwość oglądania zdjęć z sesji z dziewczynami, gdzie ja robiłam zdjęcia, a Kasia stylizowała.
Przedsmak tego wszystkiego, co stworzyłyśmy pokażę Wam zdjęciami, które były robione w trakcie przygotowań. Dawno nie bawiłam się tak świetnie na sesji. :)


Wszystkie ślicznotki razem, czyli od lewej : Pola, Asia, Lena, Kasia (stylistka), Pati, Czaja i kucająca Emka. :)

Dziękuję każdej z nich za wspaniały dzień !

4 komentarze:

  1. wszystkie ciuszki z sesji są twoje ? bo skojarzyłam szpilki w panterkę [bodajże primark]?

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiały wyjść ciekawe zdjęcia;) A na swapie oczywiście się pojawię ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. super reporterka bekstejdżowa :c

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jest ta Emka ;)

    OdpowiedzUsuń