wtorek, 10 sierpnia 2010

23 komentarze:

  1. Krzychu to ma talent, tez lubie jak mi robi zdj !

    OdpowiedzUsuń
  2. I jest to zdjęcie od "hejki" :D

    Sesja jest wspaniała, gratuluje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wpasowałaś się kolorem włosów w charakter zdjęć.
    Są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieładnie Ci z papierosem.

    OdpowiedzUsuń
  5. K.Adamek robi cholernie dobre zdjęcia! A ty świetnie na nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się cała sesja, a zwłaszcza ostatni outfit :)

    www.blossom-vogue.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja coś pięknego , ale nie pal , tylko sie zniszczysz . missleides.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne zdjęcia, moje faworyty to 4 i 6, bije z nich taka nostalgia, naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne proste zdjęcia, lubię taki przekaz.

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite zdjeica;)
    modelka ma cudne włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia, będziemy częściej tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się Twoja uroda, taka niebanalna, inna, ale bardzo fajna ;) Zdjęcia maja taki cholera...swój egzotyczny klimat ;P tylko węża brakuje. Fajna spódniczka na ostatnim ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę spotkania z Adamkiem ;>Jest genialny, odwiedzam jego blogi codziennie ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia
    twój blog odkryłam dopiero przed chwilą, ale bardzo mi się podoba :)
    muszę tu wpadać częściej
    pozdrawiam :) alix

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiekne zdjecia. szczegolnie ostatnie.
    pierwszy raz trafiam na Twojego bloga, ale wrzucam do zakladek- wiec nie ostatni!

    caluje,
    werka/eliwer

    OdpowiedzUsuń