środa, 17 listopada 2010

uwaga jedzie tramwaj

Stwierdziłam, że muszę zmienić przeznaczenie tego bloga. Nie chodzi mi tu o jakieś drastyczne zmiany, bądź inne transformacje, które na celu mają stworzenie czegoś nowego. Coś takiego po prostu zaczęłabym na nowo. Może zwyczajnie zacznę prowadzić bloga, gdzie będzie wszystko - to co było tu dotychczas, czyli moje łachmany, a dorzucę do tego troszkę moich przemyśleń, wspomnień i zdjęć.

I nie macie nic do gadania. //Muszę zmienić czcionkę, bo mnie zwyczajnie irytuje, gdy patrzę na nią. Kiedyś dojdę do tego jak mogę to zrobić, a wtedy się uspokoję i być może będę zaglądać tu częściej... kto to wie.//

Nie jest już żadną tajemnicą, że jakiś czas temu spotkałam się z Szymkiem, znanym tu jako Pan Kukurydza, na zdjęcia. Efekty naszej współpracy mogliście oglądać nie tylko u niego na blogu, ale także na maxmodels, photoblogu czy innych pierdołach, gdzie pojawiają się zdjęcia jego autorstwa, bądź gdzie ja wrzucam swoje. Kupa śmiechu, miłe towarzystwo i skurczybyk zrobił mi zdjęcia, na które serio lubię patrzeć.









Dziękuję, dobranoc.
Idę słuchać Brodki.

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia są prześliczne! Zwłaszcza drugie od góry - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kobieco. wręcz ponętnie. podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) rzeczywiście miło się na nie patrzy

    OdpowiedzUsuń
  4. na chłopaczek oko! lubielubielubie.

    OdpowiedzUsuń