niedziela, 9 stycznia 2011

jestem leniem, no i co ?

i jak to jest ? sama już nie wiem. stoję tu, trzymam się czego tylko mogę, aby nie upaść. znów na dno ? nie, nie mogę sobie na to pozwolić. muszę trzymać się i iść do przodu, nie mogę pozwolić sobie upaść.

tymi słowami chciałam powiedzieć, dlaczego tu nie zaglądam. brakuje mi troszku motywacji, chociaż obawiam się, że w większej mierze chęci. to kwestia czasu, tak sądzę. muszę uporządkować wszystkie swoje sprawy. no i jeszcze czeka mnie kupa obowiązków związana z przygotowaniem do matury, a szczerze... nie wiem jak się za to zabrać. wierzę, że dam radę. muszę, prawda ?

kilka głupich zdjęć wrzucam wam tutaj. były one wymówką na kilka minut od książek. odpoczynek - tego mi jeszcze trzeba, a potem... ruszam pełną parą, pełną ! ;)







tęsknię za noszeniem tej kurteczki, niech zniknie zima, a sio, już!

13 komentarzy:

  1. jak najbardziej podoba mi się pomysł zdjęć ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ułaaa, fajnie tu teraz!

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo nowy rok, trzeba coś zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super teraz to wszystko wygląda! dodawaj więcej notek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor kurtki.
    Zgadzam się - pomysł zdjęć fenomenalny.

    zapraszam rownież do sb - www.veryfunnybunnyphotos.blogspot.com (;

    OdpowiedzUsuń
  6. trzecie zdjęcie jest ZA-JE-BI-STE.

    OdpowiedzUsuń
  7. no co pokazujesz cycuchy? uszy do góry, angie!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. trzecie zdjęcie mega ;)
    bemyinterviewate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też jestem leniem. i mam taką samą maseczkę, prawda, że genialnie się w niej śpi ;)?
    ps. zmiana layoutu wyszła blogowi na dobre, total.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kurteczka - świetny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też cierpię na tą nieuleczalną chorobę (czyt. lenistwo), jest mi z nią bardzo źle, ale co innego mam poradzić?

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą samą kurtkę i też strasznie za nią tęsknię, jedyna rzecz, która po tak długim czasie mi się nie znudziła ;)

    OdpowiedzUsuń