sobota, 15 grudnia 2012

Hipsterskie szpeje.

    Oszalałam. Przyjemnie mi się robi, gdy myślę o tym wszystkim, o czym myśleć nie powinnam w tym wieku. W moim przypadku to jeden z tych tematów, które możemy nazywać, że sami-wiecie-o-czym-mówię. Coś się zmienia. Wszyscy wokół imprezują, nie śpią nocami, wydają grube hajsy (tu tylko kolokwializm się nadaje) matki na alkohol, narkotyki, drogie ciuchy -  PO CO WIĘCEJ ! Bawmy się. :))) Totalnie rzygam podejściem bardzo dużej części ludzi w moim wieku. Rzygam i patrzeć na nich nie mogę. Straszną dziś nienawiścią pałam, musicie wybaczyć. Brzydzę się szafiarek, większości z nich, a wyjątki nawet lubię. Rzygam na Wasze posty, gdzie i tak niczym mnie nie zaskoczycie. Znów będziecie mieć na sobie prezenty i ciuchy z zary/riverisland. Afe! Dosyć tej nienawiści... pora włączyć przyjemną piosenkę  skupić się na tym co piękne. (...) Niestety nie da się. Nienawiść dzisiaj zwycięża w tym momencie i karze mi zamknąć to okienko i wrócić do tego co robiłam kilka chwil wcześniej - zdjęć. :))

    Robię porządki w tych elektronicznych urządzeniach. Zaczęłam od telefonu, bo jest on mniejszy, mniej pamięci, więc i problem będzie sprawiać mały. Szybko poszło - rach ciach i nie ma niepotrzebnych aplikacji, zdjęć i plików. Z tego małego czyszczenia powstały te strasznie hipsterskie zdjęcia instagramowe z codzienności. Dla zabawy wrzucam je tu, raz, dwa, trzy!
























W domu będę myśleć tylko o przyjemnościach. Niecałe 24h domu. Ciągle tak mało mi tego miejsca. Mandarynki, herbata owocowa, ciasteczka i photoshop... lubię, tutaj wszystko jest przyjemne. :))

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czekoladowa. :P Polecam, w H&M się w takowe zaopatruję. Przepięknie pachną, bo aż ma się ochotę je zjeść i konsystencją przypominają po prostu zwyczajną roztopioną czekoladę, o... nutellę ! :D

      Usuń
  2. Lucię czytać to co piszesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twoje zdjęcia ! *_*
    is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele razy chciałam Ci coś napisać,ale tak to jest,kiedy 'czytając Ciebie' przyswajam Twoje myśli i snuję pomysły na zmianę swojego podejscia do życia. Wiedz tylko, że są ludzie,którym ciepło na serduchu się robi, odwiedzając to miejsce. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama tak robię ! Piątka więc, kochana... dużo mówię, a mało robię, choć staram się więcej zawsze zawsze ! Miło mi, że ktoś wchodzi, czyta i ślad po sobie zostawia. :))

      Usuń
  5. Kocham Cię za tę nienawiść, też takową często pałam, na wszystko co się dookoła dzieje z ludźmi. A bardzo niewiele jest takich osób jak my, niestety.

    OdpowiedzUsuń