niedziela, 14 września 2014

HI

     


        Jestem blondynką, a od zawsze było to wiadome, że blondynki bystrością nie grzeszą, a co do tego idzie ogładą, bądź czymkolwiek innym. To bez wątpienia jest powód mojej nieobecności tutaj i w wielu innych miejscach, a także zmian (których może ktoś był świadkiem) zachodzących na tym blogu na przestrzeni ostatnich dwóch, bądź trzech miesięcy (drugim powodem braku ogarnięcia jest facet, który po zamieszkaniu z nim wymaga większej opieki niż wcześniej, ale o tym opowiem innym razem, obiecuję).

          Dzisiaj jedynie daję znać, że cos tworzę i czekam na chwile, gdy wszystko we mnie w środku będzie na tyle świadome, aby być nie tylko tutaj, ale i wszędzie.

4 komentarze:

  1. wracaj bardzo chetnie cie jeszcze odwiedze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Będzie mi bardzo miło, bo ciężko tak po długim czasie wrócić tutaj :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że wracasz (: (i jednocześnie trzymam kciuki, aby na dłużej ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Mam nadzieję, że wszystko pójdzie lepiej tym razem :)

      Usuń